دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1398 - 10:55

برترین‌های جام رمضان جانبازان و معلولین زنجان معرفی شدند

مسابقات جام رمضان هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
کد خبر : 384033
zanjan-1-1.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ هیئت استان زنجان به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و همزمان با شب‌های ماه مبارک رمضان مسابقاتی را در رشته‌های فوتبال روی میز، دارت، شطرنج در هر دو گروه مردان و بانوان و در رشته بوچیا روی چمن بانوان در مجموعه ورزشی ولیعصر (عج) برگزار کرد.


در پایان این مسابقات، در رشته دارت بخش بانوان مریم ندرلو، رقیه قاضیلو، فاطمه عباسی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. در بخش مردان، بهروز باباخانی، رضا خدابخش، میثم اسدی به ترتیب اول تا سوم شدند.


در رشته شطرنج بخش بانوان، مینا سهرابی اول شد و مقدسه فتحی، زهرا حسنی به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند. در بخش مردان نیز حسین اسماعیلی، سجاد مایلی، مهدی قزلباش به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.


در فوتبال روی میز بخش بانوان، مریم طاهری- لیلا بازرگان، رباب حمیدی- کبری حیدری، زینب جعفری- زهرا رستم‌خانی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش مردان نیز یونس حسنی- ابوالفضل بیات، سینا رستمی – فرشید استجلو، مهدی مرادی- امیر سهرابی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: دارت زنجان شطرنج
ارسال نظر
هلدینگ شایسته